Frequently Asked Questions ( Faqs )
Waarom bestellen bij Decormax.nl?
- Breed assortiment
- Goede service
- Lage prijzen
- Optimale prijs/kwaliteitverhouding
- Altijd de nieuwste trends
- Toegewijd en gespecialiseerd team
- Altijd een snelle reactie op vragen
Wat zijn de bedrijfsgegevens van Decormax.nl?
Decormax.nl is gevestigd in Amsterdam-Oost.
Eerste oosterparkstraat 190
1091 HK
Amsterdam
020 – 463 19 53
Waar is Decormax.nl gevestigd?
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik de meubelen laten monteren?
Moet ik de hele dag thuis blijven als mijn meubelen worden geleverd?
Kan ik de producten ook in de winkel bezichtigen?
Ik vraag me af of de producten naar boven past, moet ik ergens rekening mee houden?
Leveren jullie ook in België?
Leveren jullie ook op de waddeneilanden?
Nee, Helaas leveren wij nog niet op de waddeneilanden.
Zijn jullie prijzen inclusief BTW?
Ja, Alle prijzen van Decormax.nl zijn inclusief BTW.
Kan ik een product retourneren?
Heb ik bij een aankoop bedenktijd?
Kan ik een product retourneren?
Wat zijn de voorwaarden van retourneren?
Wat is uitgesloten van het herroepingsrecht?
Wat is laminaat?
Laminaat valt in de categorie ‘harde vloerbedekking’. Laminaat heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld als de snelst groeiende productgroep en natuurlijk is dat niet voor niets het geval. Het uiterlijk van het laminaat heeft zich de afgelopen jaren dusdanig verbeterd, dat het verschil tussen de laminaat en de massief houten vloer haast niet meer is te zien. De vele voordelen van laminaat geven dan bij velen uiteindelijk de doorslag om voor dit soort vloeren te kiezen.
Decormax.nl heeft een breed aanbod aan Laminaat, PVC en parket. Wij hebben een kleine greep op ons website staan. In de showroom heeft u meer keuze en een bredere aanbod.
Decormax.nl is topdealer van brede merken zoals Quick-Step, Balterio en Krono Original. De prijzen die wij hanteren zijn Inclusief ondervloer,plinten en Leggen. Wij hanteren ALL-IN prijzen. Dat maakt het voor u makkelijker en overzichtelijker. U heeft bij ons altijd de beste ALL-IN Deal.
Bovendien worden alle vloeren gratis bezorgd en gelegd.
Wilt u laminaat laten leggen?
Wilt u Laminaat laten leggen? De gratis legservice van de Decormax.nl biedt uitkomst. Onze laminaat prijzen zijn Inclusief gratis leggen, gratis ondervloer en gratis plakplinten, eenvoudig en overzichtelijk. U ziet gelijk wat u betaalt per m2. Nergens zo goedkoop!
Wanneer u zelf geen tijd heeft om laminaat te leggen of wanneer u twee linkerhanden heeft, is het wellicht verstandig om uw laminaatvloer te laten leggen. Een team van experts gaat graag aan de slag met uw laminaat en realiseert een perfect gelegde laminaatvloer. Wij zijn gespecialiseerd in alle soorten laminaat. Wij leggen al vele jaren laminaatvloeren door heel Nederland. Een groot voordeel is dat wij ook nog eens garantie bieden op het geleverde werk.
Onze laminaat-aanbiedingen en prijzen zijn gratis gelegd en inclusief ondervloer en plakplinten. Heeft u een houten basisvloer of vloerverwarming, dan kunt u tegen meerprijs een andere ondervloer kiezen. Deze wordt dan verrekend met de prijs van de ondervloer die bij de actie in begrepen zit. Voor hoge opzetplinten, geldt hetzelfde. Hoge plinten gebruikt men als er nog helemaal geen plinten aanwezig zijn.
Bij Decormax.nl geniet u van de aller goedkoopste prijzen van Nederland en de hoogste kwaliteit binnen de vloerenbranche. We hebben de scherpste laminaataanbiedingen met ”laminaat gratis gelegd” deals.
Welke ondervloer moet ik gebruiken?
De ondervloer is de belangrijkste schakel tussen uw laminaat en uw basisvloer. Een minimale eigenschap van de ondervloer is om de oneffenheden van uw ondergrond te egaliseren en een vlak oppervlak te creëren om het laminaat te kunnen plaatsen.
Het is hierbij belangrijk om de juiste ondervloer te bepalen.
Mocht u een betonnen basisvloer hebben zonder onderburen dan is de standaard ondervloer (die al in de ALL-IN prijs zit) voldoende. In het geval dat u een betonnen basisvloer heeft met onderburen en eventueel een vloerverwarming dan hoort u een geluidsreducerende ondervloer te nemen die voldoet aan de minimale 10 decibelnorm. Deze ondervloeren hebben een TNO certificaat die voldoende aan de internationale norm NEN-EN-ISO 140-8 en 717-2.
Mocht u een houten basisvloer hebben dan horen wij ondervloerplaten te gebruiken. Deze kunnen groene ondervloerplaten zijn die geen TNO certificaat hebben of als u onderburen heeft is het verstandig om ondervloerplaten te gebruiken die voldoet aan de 10DB norm.
Mocht u hierzelf niet uitkomen en wilt u graag meer informatie over de juiste ondervloer dan kunt u gerust contact met ons opnemen. Onze specialisten kunnen u hierbij helpen.
Hoe snel kunnen jullie leggen?
Het leggen van uw nieuwe vloer gaat altijd in overleg. Afhankelijk van ons planning en uw situatie proberen wij zo flexibel mogelijk een afspraak met u te plannen. Gewoonlijk zouden wij binnen 1 a 2 weken uw vloer kunnen leggen. Dit is natuurlijk afhankelijk van de planning. U kunt bij ons ook telefonisch een afspraak inplannen.
U kunt ons bereiken op 020-463 19 53.
How do I return an item?
For information on returning an item please Click Here.
Can you confirm you have received my return?
We aim to process returns within 5-7 working days of receiving them. You will be notified by email once the return is complete.
We suggest you make a note of the shipping reference given when you sent the item back. This will allow you to track your parcel at every stage of delivery, including when we receive it.
Should you have any queries about your return, please feel free to contact our Customer Service team via email, or phone on +44 (0) 203 788 7842.
How long will it be before I get a refund?
Once we receive your item(s) back, our returns department will inspect and restock the goods. Once our returns department have done this, an automated refund is generated on our system. Your outstanding refund is then processed by our accounts department back to your original payment method. This process typically takes 5-7 working days. When returning your products please remember to include your original invoice, without this it may delay your refund.
What do I do if I have received a damaged item?
At Euro Car Parts we hope that you are happy with your purchases. We take great care in dispatching goods to the highest quality, however we know that sometimes things can go wrong and you will need to may need to return an item. Please follow the following procedure: We would require an image to be emailed to us providing all damage caused. Please email this to [email protected]. Make sure you include your reference number, a copy of your invoice and an image of the parcel you received it in. More information on Returns & Refunds.
What do I do if my part is faulty?
All our products are covered under 1 year manufacturer’s warranty or 10,000 miles, whichever comes first (unless otherwise stated on the item page). You need to fill out a warranty claim form, which you can request from our customer services team, and follow the below instructions.
For Click and Collect orders or any orders purchased directly from a Euro Car Parts branch, you will need to contact the branch directly to assist you further in regards to the warranty procedure. The warranty procedure for orders placed online for home delivery needs to be followed/completed as mentioned below. Failure to do so may delay your claim. (2 Sets of the documentation is required)
Complete and return the warranty claim form
Notify us in written the course of action to be taken, description of the issue and mention of all the supportive documents that are to be attached.
Copy of original sales invoice
One set of the above mentioned, to be kept inside the box with the goods and the second set to be placed on top of the box and has to be sent to the below mentioned head office address.
Euro Car Parts T1 (Attn of Customer Service Department)
Online Returns
Birch Coppice Business Park,
Danny Morson Way,
Dordon, Tamworth,
B78 1SE
Once it is received by us we will log it in the system for the warranty procedure to be initiated and the warranty reference number would be sent via email for your future reference.
The goods will be sent back to our suppliers for inspection and based on the results of the inspection, we will reach a decision.
Please note that it would take approximately 4 – 6 weeks and we only offer a manufacturer warranty for any items that fail to operate to the stipulated standards during the warranty period.
We also recommend reading the information on https://www.eurocarparts.com/terms-and-conditions (Section 14)
Who pays for return postage?
If you are returning an unsuitable item for a refund we will refund the cost of the item only and not the original delivery cost.
Should you be returning a faulty item for a refund we will refund both the original shipping costs and the return delivery costs.
Why have you not refunded the original delivery charge?
If you are returning an unsuitable item for a refund we will refund the cost of the item only and not the original delivery cost. Should you be returning a faulty item for a refund we will refund both the original shipping costs and the return delivery costs.
How do I make a complaint?
If you are not happy about any service we offer or you have a general comment, feel free to write to us on [email protected].